Om os

Frivillige med masser af ambitioner og drive

Foreningsfitness Stubbekøbing

Foreningsfitness Stubbekøbing blev stiftet som forening d. 24. april 2018 og fik eget CVR nummer den 9. maj 2018. Bestyrelsen brugte herefter et års tid på at få alle detaljerne på plads, fundet lokaler og indgået diverse aftaler hvormed dørene til byens nye fitnesscenter blev åbnet den 1. september 2019

Vi lægger vægt på at vores fitnesscenter er for alle. Derfor spænder vores tilbud vidt, så alle kan finde et træningstilbud, uanset om man er 15 år eller 80+.

Vi vægter fællesskabet højt og at det altid skal være rart, trygt og sikkert at være i Foreningsfitness Stubbekøbing. Som forening lægger vi vægt på at vores medlemmer og alle de frivillige ildsjæle er med til at sikre, at Foreningsfitness Stubbekøbing er det naturlige valg når man bor i området.

Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed

Generalforsamlingen

Generalforsamlingen er, med de indskrænkninger som foreningens  vedtægter foreskriver, foreningens øverste myndighed i alle anliggender og afholdes en gang årligt inden udgangen af marts måned. Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest 8 dage inden generalforsamlingens afholdelse, herunder også valg til bestyrelsen.

Generalforsamlingen varsles ved annoncering på foreningens hjemmeside og ved opslag i foreningens lokaler. Dette sker med mindst 14 dages varsel.

Stemmeret har alle medlemmer af foreningen, der ikke er i restance, er fyldt 15 år og har været medlem i mindst 3 måneder.

Åben alle ugens dage - 24 timer i døgnet - hele året

Vi støtter DIF/DGI's Vision 25-50-75

Bevæg dig for livet

Som medlem af både DIF og DGI, støtter vi naturligvis også DIF & DGI's fælles vision 25-50-75 - Bevæg dig for livet.

Visionen går ud på, at der i 2025 skal være 50 procent af den danske befolkning, der dyrker idræt i en forening, mens hele 75 procent af den danske befolkning skal være idrætsaktiv.

Vi er glade for at erfare, at Guldborgsund Kommune i sin Idræts- og facilitetspolitik frem til 2025 har valgt at følge den ovenstående fælles vision.

Masser af muligheder for alle

Holdtræning

Holdtyper til ethvert formål - F.eks. kondition og forbrænding, styrke og opstram­ning eller balance i krop og sind.

Kropsmåling

Hvad gemmer sig under overfladen? Få bla. indsigt i din vægt, BMI, fordeling af fedt og muskelmasse, din fedt procent, væske i kroppen, basal kalorie indtag m.m

KONTAKT OS