Praktisk info

Adgang til centeret

Adgangen til fitnesscenteret, foregår med nøglebrik som udleveres ved første besøg efter indmeldelse.

Brikken aflæses ved at holde den foran scanneren til højre for hovedindgangen og så låser døren automatisk op med et lille klik, hvorefter døren kan åbnes.

Omklædning og opbevaring

Fitnesscenteret har 2 omklædningsrum som er placeret i samme område med fælles garderobe.

Kvindeomklædningen indeholder et fælles område med bænk, håndvask, aflukket toilet og 2 fælles brusere. Herre omklædningen indeholder toilet, håndvask og bruser til én person af gangen.

I fitnesscenteret har vi nogen garderobeskabe som kan låses, hvis du selv medbringer en hængelås. Hængelåsen skal have en bøjle på størrelse med en femkrone mønt for at kunne passe.

Skabene må kun benyttes og være låst mens du opholder dig i centeret og du skal derfor fjerne en evt. lås og tømme skabet hver gang du forlader centeret.

Drikkevand, Håndsprit & papir

Vi har ikke i øjeblikket en decideret vandpost, men vi har et lille køkken hvor det er muligt at fylde en drikkedunk med vand. Husk dog at medbringe egen drikkedunk.

Der er rundt om i fitnesscenteret placeret papir og sprit til aftørring af kontaktflader samt håndsprit. Vi anbefaler, at du altid bruger håndsprit før og efter træningen.

Det er vigtigt at man ALTID aftørrer maskiner og udstyr med spritservietter på alle berøringsflader efter brug. Dette for at undgå smitte af sygdomme m.v.

Videoovervågning

Af hensyn til din sikkerhed, har vi videoovervågning i centeret.

Der er videoovervågning 24 timer i døgnet og videoovervågningens optagelser benyttes kun i tilfælde af tyveri, misbrug eller overfald på medlemmer og/eller ansatte.

Optagelserne gemmes i op til 4 uger efter optagelsesdato og er kun tilgængelige for foreningens bestyrelse. Optagelserne opbevares sikkert og uden adgang for uvedkommende.

Optagelser fra videoovervågningen må kun videregives hvis personen på optagelserne har givet sit udtrykkelige samtykke, hvis videregivelsen følger af lov eller videregivelsen sker til politiet i kriminalitetsopklarende øjemed.

Centerets belastning

Nedenstående oversigt viser hvordan belastningen i centeret gennemsnitligt er fordelt på ugebasis.

Jo mørkere farven er, jo større er belastningen i den pågældende periode.

Masser af muligheder for alle

Holdtræning

Holdtyper til ethvert formål - F.eks. kondition og forbrænding, styrke og opstram­ning eller balance i krop og sind.

Kropsmåling

Hvad gemmer sig under overfladen? Få bla. indsigt i din vægt, BMI, fordeling af fedt og muskelmasse, din fedt procent, væske i kroppen, basal kalorie indtag m.m