"Ønskelisten"

Her listes de produkter, træningsmaskiner m.v. som er ønsket af medlemmer, instruktører m.fl.

Høj prioritet (ANSØGNING I GANG)

Climb Live 16 P 7000 Meteor

Excite Live Climb hjælper dig med at skubbe dine grænser og opnå enestående resultater. Takket være det tilgængelige design og en række motiverende træningsindhold er trappegang sjovt og effektivt på ethvert niveau.

Høj prioritet (Afventer ansøgning)

Ergotile Quad “x” – Gummigulv

ErgoTile Quad X gummifliser har en overflade som er extra slidstærk og har en lukket overflade. Om det er til fitness, crossfit eller frivægtstræning, så er mmifliserne designede til behovet for stød- og lyddæmpende, robuste, komfortable og skrigudsikre gummibelægninger i nutidens fitnesscentre og crossfit-bokse.

Høj prioritet (Afventer ansøgning)

Selection 700 Abdominal Crunch

Abdominal Crunch er ideel til træning af mavemuskler med en sikker og ergonomisk korrekt kropsholdning.

Selection 700 Delts Machine

Med denne maskine kan der trænes skulder- og armmuskler sikkert og effektivt. Den er nem at komme ind og ud af og er ideel til såvel motionister som elitesportsfolk.

Selection 900 Rotary Torso

Få mest muligt ud af din træning med Rotary Torso. Enheden er ideel til træning af de indre og ydre skrå mavemuskler i en behagelig siddestilling.

KNEELING EASY CHIN DIP

Den nye Kneeling Easy Chin Dip kan bruges med en knæpude og vægtstabelstøtte eller til kropsvægtøvelser.